czwartek, 28 lipca 2011

Stosik 30

Prawie niespodziewana wizyta w Matrasie :)

9 komentarzy:

  1. Skąd ja znam te wizyty w Matrasie :D
    Stosik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję stosu i życzę przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci Libby Bray. Ale ja jutro będę w Matrasie i zależnie od ceny te książki będą albo nie będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Libbę Bray kupiłam po cenie pakietu ze strony internetowej http://www.matras.pl/pakiet-libba-bray-studnia-wiecznosci-zbuntowane-anioly-mroczny-sekret.html, mimo, że w stacjonarnej księgarni nie sprzedawali tych książek w pakietach... to babka obniżyła mi cenę do tej ze strony...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o Libbie Bray - chyba muszę nadrobić zaległości. A stosik piękny!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Stos bardzo imponujący. Sama skusiłabym się na kilka pozycji. Miłej lektury życzę. Powodzenia. ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stosik imponujący :) Ja czekam na wynik mojego szaleństwa w Znaku .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wooow! Libba Bray! Słyszałam, że jest świetna, więc zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, mam ochotę capnąć Ci ten cały stos :P Trylogia Magiczny krąg jest świetna, mam nadzieję, że Ci się spodoba. Spętani również, za to Kuszoną i Błękitną z chęcią bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...