środa, 13 lipca 2011

Kotki i inne takie

Puzzle układacie? Najnowsze dzieło moje i córki:

9 komentarzy:

  1. Układamy :):):)

    Muszę przyznać, że niespotykany widok :)
    Piękne są !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Puzzle dostane po pewnej starszej pani... stąd tego typu obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej! Może chcesz ode mnie kolejne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe... kusicielko. Na razie mam jeszcze kilka pudełek nie ułożonych... ale jak się skończą to się przypomnę... puzzlami też można się wymieniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam cierpliwości do puzli...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam puzzle:). Im więcej do układania, tym lepiej. Teraz poluję na 5000 elementów:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielniam puzzle - zwłaszcza 1000 lub 1500 elementów, tylko nie bardzo mam gdzie je układać... bo zwykle układam je przez kilka dni (przez godzinę dziennie)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście im więcej kawałków tym lepiej... ale w sumie każdy obrazek może być, szczególnie jeśli go dostałam. A dobre miejsce do układania to podstawa. Dobre światło i swoboda, że nie trzeba zabierać/zakrywać układanki nawet przez miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj dawno nie układałam...a na starość robię się coraz mniej cierpliwa do takich rzeczy.
    ps. fajny obrazeczek się wyłonił , taki milusi.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...