środa, 6 lipca 2011

Stosik 23

Przedstawiam efekt ulegania nałogom. Postanowiłam pokazywać zdjęcie jednej dostawy dziennie aby nie szokować nadmiernie.
Po wizycie w księgarni Selkar przyszła do mnie taka oto przesyłka:


Od góry:
1. Kubełek kryminalny - już piję z niego kawę.
2. Na zakładce jest przyczepione takie małe coś... zakładka magnetyczna - brakowało mi 1 zł do darmowej przesyłki to skorzystałam z okazji i nabyłam. Zobaczymy jak się sprawdzi.
3. Kolejny tom cyklu Królowie przeklęci - wyobraźcie sobie jak walczyłam ze sobą aby nie wziąć dodatkowo dwóch najnowszych tomików.
4. Taniec z diabłem - właśnie czytam część drugą "Objęcia nocy" więc kupiłam zapobiegawczo.
5. Czysta jak łza - to zamówienie koleżanki (oszczędzamy na przesyłce - czyż to nie jest rozsądne?)
6. Syrenka - mąż będzie szczęśliwy.
7. Ciemne sekrety - sprawdzam kolejnego autora w Czarnej Serii - więc też dla męża.
8. Shirley - musiałam! To nie podlega żadnym dyskusjom.
9. Iglaki - druga książka z zamówienia koleżanki.

W sumie jak tak popatrzę teraz na ten stos... to nie jest tak źle... dużo myślałam też o innych.
Szkoda, że całe dobre wrażenie psuje stos 24, który pokażę jutro.


13 komentarzy:

  1. Dla mnie bomba - wszystko z tego chętnie bym przeczytała! Czekam na opinię Sławka o Syrence:)
    A kubek jest rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh, nowa Bronte i Syrenka - to moje mroczne przedmioty pożądania. Kubek też. Ale twarda jestem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki wyrzut sumienia, że do końca wakacji nie kupię nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na razie spokój, chociaż wczoraj otrzymałem sześć przesyłek, ale kupka się zmniejsza i w okresie wakacyjnym czytam mniej. Mam więcej pracy, a do tego doszła siłownia, więc parę godzin dziennie umyka :-) Ale jest dobrze...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I twierdzisz, że 6 przesyłek to spokój? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się podoba stwierdzenie "kupiłam zapobiegawczo" :DDD :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na "Syrenkę" mam wielką ochotę !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuszący stos, czuj się w pełni rozgrzeszona - też nabyłam ostatnio sporo nowości ;) Taki los książkoholika...

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są te kubki, może wreszcie się na jakiś zdecyduję. Liczę na kolejną promocję pod hasłem 'darmowa przesyłka'. Najbardziej ukochałabym sobie z tego stosiku Shirley :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Natchnęłaś mnie do wizyty na selkarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kubki to powinni dawać nam maniaczkom za darmo

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło wiedzieć że nie jestem odosobniona w swoim nałogu...:) Mam dokładnie tak samo...
    ps. zgadzam się ze Shirley to pozycja obowiązkowa :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. o, wow... Książkę 5 mam i na tyle dobra, że i kolejne czytałam. Selkar uwielbiam ;) A 6 nie czytałam, ale mam inną tej autorki. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...