poniedziałek, 18 lipca 2011

Dzień 8

Jetem po wizycie u dietetyczki.
W ciągu tygodnia schudłam 1,7 kg. Ponoć dobrze.
Na ten tydzień mam dietę:
- uderzeniowa kolorowa - 3 dni
- urozmaicona - 4 dni
Czyli 4 dni to co w ubiegłym tygodniu a 3 dni leczo i ryba dwa razy dziennie. Jeszcze przemyślę kiedy urządzę te trzy dni uderzeniowe. Pewnie jutro. Pójdę na rynek i kupię materiały na to leczo. Martwi mnie ta ryba. Po ostatnim zatruciu trudno mi się przełamać. No ale nie mam trzech latek. Coś wymyślę.
Dieta uderzeniowa - kolorowa:
Śniadanie:
- kawa - myślę, że herbata czerwona też może być,
- 2 kromki razowe z wędliną drobiową lub chudym twarogiem i kolorowymi warzywami.
Drugie śniadanie:
- jogurt odtłuszczony + 5 truskawek + 2 łyżki jagód + 2 łyżki fibroki granulki
Obiad:
- leczo z warzyw (pokrojone w kostkę: cukinia, papryka czerwona, zielona, żółta, pomidory, pieczarki, umieścić w garnku w małej ilości bulionu, dusić do rozgotowania pomidorów, na końcu dodać przyprawy)
- ryba pieczona (200 g)
Podwieczorek:
- koktajl owocowy na bazie maślanki lub naturalnego jogurtu.
Kolacja:
- Leczo + ryba - w mniejszych ilościach  niż na obiad.

A co do dzisiejszego menu...
Śniadanie - słabo pamiętam... ale chyba chrupkie pieczywko, dwie kromki z twarogiem i pomidorem.
Drugie śniadanie - 2 morelki, kawa, 2 ciastka otrębowe
Obiad: Leczo z kurczakiem
Podwieczorek - koktajl z truskawek i malin z maślanką, kwa i dwa ciastka
Kolacja - 2 morelki - miało być leczo ale nie mogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...