czwartek, 6 stycznia 2011

Czytam książki na facebook

Blog Czytam książki już daaawno jest podpięty do facebooka. Lubię gdy moje ulubione blogi są podpięte do FB... wiem natychmiast gdy pojawiają się na nich nowe notki. Generalnie uważam, że FB to fajne miejsce dla mnie... odpalam jedną stronę i wiem co u moich znajomych z reala, co u znajomych z blogosfery... co w ulubionej prasie lokalnej... co w filmie... co w księgarstwie... co u mojej konkurencji... co nowego w mojej branży... nie muszę już przeglądać codziennie całej listy stron. Wszystko w jednym!
Jeśli ktoś myśli podobnie to podaję link do strony, na której pojawiają się informacje o nowych notkach u mnie... zapraszam http://www.facebook.com/Karolinepl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...