niedziela, 15 kwietnia 2012

Świt Zmierzchu. Czarne Kamienie - księga IX - Anne Bishop

Świt Zmierzchu to podobnie jak Serce Kaeleer zbiór czterech opowiadań uzupełniających naszą wiedzę o zdarzenia, które rozgrywają się na kartach poszczególnych tomów sagi Czarnych Kamieni. Dowiemy się między innymi, w jaki sposób Surreal i Rainier poradzili sobie z traumą po tym, jak zostali podstępem uwięzieni w Domu Strachów, jaki los spotkał Falonara ? niewiernego kochanka Surreal (którego postać zaznaczały dotąd jedynie niejasne aluzje), poznamy tragiczny finał romansu Saetana z Sylvią, a także zaskakującą przyszłość Daemona w czasach, kiedy i Czarownica, i Wielki Lord Piekła odeszli, zmieniając się w szepty w Ciemności.

To ostatnia część. Wielka szkoda. Bardzo lubię tą serię. Mimo, że nie lubię opowiadań... tym razem były świetnym uzupełnieniem wcześniejszych opowieści. Mam poczucie, że teraz nie ma już na co czekać... będę tęsknić :)
Kilka razy już spróbowałam i sprawdziła się jako pierwsza lektura fantastyczna dla osób, które fantastyki nie czytają i nie lubią... Powoduje, że fantastyka staje się bliska i ciekawa.
Wszystkich niezdecydowanych serdecznie zachęcam do rozpoczęcia przygody z tą serią.
Tymczasem ja idę sobie popłakać...

3 komentarze:

  1. Ja z Bishop polubiłam się dopiero w drugim tomie. To nie jest seria, za którą będę płakać, ale z każdym tomem żywiłam do niej coraz więcej ciepłych uczuć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kiedy ja już mam ta serię w planach, ale ciągle mi gdzieś umyka - ale się w końcu za nią wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam sporo o tej serii, ale póki co nie miałam okazji zapoznać się z nią
    mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...