poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Telefon od anioła - Guillaume Musso

Madeline Greene była policjantką, teraz prowadzi piękną kwiaciarnię w Paryżu. Jonathan Lempereur był wielkim szefem kuchni, ale wpadł w finansowe tarapaty, zbankrutował i opuściła go żona. Obydwoje mają za sobą trudne chwile, a kiedy wpadają na siebie na lotnisku w Nowym Jorku, nie mają ochoty na uprzejmości. W zatłoczonej kawiarni jest jeden wolny stolik, muszą więc usiąść razem... Zarówno Madeline, jak i Jonathan mają telefony komórkowe. Ale, że przypadkiem je zamienili, zdają sobie sprawę po dotarciu do celu podróży... Przypadek, czy przeznaczenie?
Ludzka ciekawość jest nieposkromiona. Ani Madeline, ani Jonathan nie mogą powstrzymać się od przejrzenia zawartości komórek tego drugiego, a prywatne dokumenty kryją różne tajemnice...

Czyta: Krzysztof Gosztyła

Całkiem niezła książka. Doskonale się słuchało. Wciągająca opowieść. Po kilku miesiącach od przeczytania nadal mam dobre wrażenia.
Pan Krzysztof jak zwykle świetnie czyta.
Ostatnio bardzo dużo słucham audiobooków i robię się mocno wybredna jeśli chodzi o lektorów.

2 komentarze:

  1. A ja dalej nie jestem przekonana do audiobooków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie jestem przekonana do audiobooków, ale ta książka jest w mojej bibliotece, więc z chęcią ją wypożyczę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...