piątek, 21 września 2012

Pamiętnik - Nicholas Sparks

W starym, wytartym notatniku kryje się kronika pewnej miłości, która rozkwitła po zakończeniu II wojny światowej gdzieś w Karolinie Północnej. Noah Calhoun odczytuje ją wieczorami w domu opieki pewnej kobiecie cierpiącej na chorobę Alzheimera. Dzięki sile uczucia przeżywa na nowo cudowne chwile swojej wielkiej miłości. Przypomina sobie, kiedy w 1932 roku po raz pierwszy zobaczył Allie Nelson - ich potajemne spotkania, wspólne wakacje i trudny okres rozstania, gdy zniknęła z jego życia na czternaście lat...

Czyta: Henryk Drygalski

Trzy powieści Sparksa pod rząd... to zbyt dużo jak na mnie. Wyszło na to, że ten super hit nie powalił mnie na kolana. Śmiem twierdzić, że wiało nudą i powtarzalnością. Zrobię sobie przerwę zanim zabiorę się za kolejną jego powieść. Nie chcę aby cierpiały tylko dlatego, że ja się znudziłam.

4 komentarze:

  1. Takie przerwy sa potrzebne, aby się zdystansować

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą, dla mnie ta książka to jedna z większych czytelniczych porażek, zionęło ogromną nudą i przewidywalnością, natomiast jej sequel "Ślub" podobał mi się zdecydowanie bardziej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pamiętnika" nie czytałam, ale pokusiła się na obejrzenie filmu ze względu na obsadę i muszę przyznać, że był dobry.
    Ale jak to zazwyczaj bywa w powieściach Sparska - ekranizacje wzbudzają więcej emocji niż same książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie "Pamiętnik" to jedna z nielicznych książek, której ekranizacja jest lepsza od książki. Film uwielbiam, książkę wspominam średnio.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...