piątek, 14 września 2012

Gra Endera - Orson Scott Card


Pierwszy tom kultowego cyklu Carda. 
Wobec śmiertelnego zagrożenia nadciągającego z kosmosu Ziemia przygotowuje swoją broń ostatniej nadziei. Jest nią chłopiec, w którym odkryto zalążki niezwykłego geniuszu wojskowego. Czas nagli, a przyszłość dwóch cywilizacji spoczywa w rękach dziecka...

Czyta: Roch Siemianowski

Taaak... kultowy cykl... a ja nietknięta tą informacją.
Zabrałam się z słuchanie nie wiedząc NICZEGO o tej książce. Nie wiedziałam nawet, że to pierwszy tom cyklu... teraz wiem, że rozbudowanego cyklu.
I bardo dobrze! Niczego nie oczekiwałam, nie musiałam się bać, że się rozczaruję.
I się nie rozczarowałam. Rewelacyjna książka. Jak najszybciej zabiorę się za kolejne części cyklu. Już na mnie czekają na Kundelku. Jeśli jakimś cudem ktoś nie słyszał o Enderze... to najwyższy czas to zmienić!

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...