wtorek, 23 marca 2010

Małe zbrodnie małżeńskie - Eric-Emmanuel Schmitt

„Kiedy widzicie kobietę i mężczyznę w urzędzie stanu cywilnego, zastanówcie się, które z nich stanie się mordercą”. Małe zbrodnie małżeńskie to przewrotna, zabawna i pełna zaskakujących zwrotów akcji opowieść o związku dwojga kochających się niegdyś ludzi. Co zostało między nimi po 15 latach małżeństwa? Schmittowi udała się nie lada sztuka: napisał dramat, który czyta się jak najbardziej wciągającą powieść.

Doskonała. Pierwsza książka Schmitta, którą przeczytałam.

3 komentarze:

  1. Byłam w teatrze na sztuce, nie czytałam. Ale ogólnie siła przekazu oraz pomysł sam w sobie - rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko czytałam... i polecam. Czyta się szybko i łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i też mi się spodobała. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...