sobota, 26 grudnia 2009

Postanowienie

Od jutra przechodzę na dietę!
Pewnie nie tylko ja... no jak można tak się objadać... ale wszystko takie pyszne... kuszące... o niebo lepsze niż to codzienne na chybcika wrzucane do ust...
Pewnym utrudnieniem będą sterty słodyczy w szafce...

Świąteczna sobota wolna, spokojna... w domu... tylko ja i mąż... czytający... To było mi potrzebne...
Czytam super książkę... szczegóły wkrótce ;)

PS. Mikołaj tradycyjnie bał się kupić mi jakąkolwiek książkę... dostałam natomiast trzy płyty... o tym też wkrótce...

2 komentarze:

  1. hehehehe postanowienie, ale zawsze warto spróbować. mój Mikołaj boi sie za każdym razem.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego 2010 roku :D

    I dotrzymania postanowień :D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...