niedziela, 20 stycznia 2008

Kuzynki - Andrzej Pilipiuk

Kim są "Kuzynki"? Katarzyna to 20-letnia agentka CBŚ i spec od informatyki. Zainspirowana legendą o nieśmiertelnej kuzynce, zaczyna jej szukać. Znajduje w Krakowie, gdzie Stanisława pojawia się w celu przedłużenia swego życia...kolejną dawką tynktury. Wkrótce duet zmienia się w tercet. Kuzynki zyskują potężną sojuszniczkę - uratowaną przez polskich żołnierzy serbską księżniczkę, Monikę, wampirzycę zresztą. "Kuzynki" to produkt wolny od Wędrowycza, ale jak widać, niepozbawiony spraw nie z tej Ziemi. Także przyziemnych smaczków, np. przepisu na domowe piwo.

Pierwsza część trylogii. Przyjemna książka. Nie powalająca, ale czasem trzeba przeczytać coś luźniejszego... zamierzam przeczytać kolejne dwa tomy.

4 komentarze:

  1. kaliope1
    2008/01/21 13:39:42
    no to jestem, wróciłam:)
    kuzynki mi się spodobały, wrzucam do biblionetkowego schowka:)
    A Cejrowski też może być niezły
    nadrobiłam zaległości

    OdpowiedzUsuń
  2. czytamy_ksiazki
    2008/01/21 13:47:20
    No wreszcie wróciłaś :)
    choć rozumiem jeśli Ty się nie cieszysz ;)
    Cejrowski KONIECZNIE!
    Kuzynki... też chyba Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. kaliope1
    2008/01/22 10:28:08
    cieszę się, bo jestem w domu i czytam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. sylwka1993beauty
    2008/10/12 19:06:05
    kuzynki przeczytałam...teraz czytam książniczke...ciekawa trylogia :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...