niedziela, 30 grudnia 2007

Nowe książki za 1 zł - okazja

Właśnie wyprzedaję książki na allegro. Są to książki nowe... nikt do nich nie zaglądał. Są pozostałością po mojej księgarni, postanowiłam pozbyć się tych, których sama nie chcę i nie udało się sprzedać przed zamknięciem.

Jest to jednorazowa akcja. Trawa 9 dni, czyli do zakończenia aukcji. Książki, które mi zostaną rozdam wśród znajomych lub oddam do biblioteki.

Warto więc zajrzeć, może znajdziecie coś dla siebie.

Wszystkie książki wystawione są na aukcje od 1 zł. Zapraszam.

Lista wystawionych książek:
- Lost. Zagubieni 2 Ukryta tożsamość. Cathy Hapka
- Janusz Anderman. Cały czas
-
Nora Roberts. Błękitna zatoka
- Henri Michaux. Ekwador.
- Francine Rivers. Echo w ciemności
- Eric-Emmanuel Schmitt. Moje ewangelie
- Lisa Rogak. Człowiek, który stworzył Kod Leonarda
- Andrea Tornielli. Cuda Ojca Świętego
- Dan Brown. Kod Leonarda da Vinci

PS. Jest jeszcze kilka, które zostawiłam sobie do przeczytania... później sprzedam na allegro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...