niedziela, 30 maja 2010

Moja ulubiona księgarnia

Przez wiele... wiele lat swoje zakupy książkowe robiłam w merlin.pl... ostatnio jednak zmieniłam upodobania.
Robię zakupy w Selkar (link obok).
Nie chcę aby wyglądało to jak reklama. Chcę podzielić się dobrą wiadomością. W tej księgarni są wszystkie nowości w znakomitych cenach. Zawsze porównuję ceny przed złożeniem zamówienia w kilku księgarniach. Ostatnimi czasy wygrywa selkar.
Zamówienia są realizowane błyskawicznie a kontakt z obsługą jest rewelacyjny.
Szczerze polecam :)

8 komentarzy:

  1. O nie!!! ja nie moge juz kupować książek!!! :)
    ale z chęcią zajrzę i poćwiczę moją silną wolę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ja też już nie mogę kupować... ale skoro kupuję to przynajmniej w dobrej cenie. Nawet mąż nie marudzi gdy mu mówię ile zaoszczędziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi to jak reklama...ale o to chodzi, żeby dzielić się dobrymi miejscami :) Ja osobiście polecam adres dobraksiazka.net, gdzie w księgarni internetowej każda książka jest tańsza o 25% niż normalnie w sklepie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kupuję na dobraksiazka.net :) Na każdą książkę jest 25% zniżki, a do tego darmowa przesyłka, pod warunkiem odbioru osobistego w księgarni Matras. Pozdrawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie chwalę Amazonkę, chociaż nic nie mam z tego, że ich chwalę, ale co tam - pochwalę:)
    Ja też porównuję najpierw ceny w kilku księgarniach, do tej pory Selkara nie brałam pod uwagę, to teraz zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  6. niedawno kupuje na selkar, i muszę powiedziec że rzeczywiście mają całkiem dobre ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupowałam kilka razy na selka.pl. mają też konto na allegro i ani razu mnie nie zawiedli, faktycznie bardzo dobry kontakt i szybka realizacja, ale tak jak Skarletka ostatnio kupuję na dobraksiazka.net ,bo ceny są kuszące! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram. Ja też bardzo lubię Selkar. Ta księgarnia ma jeszcze jedną zaletę. Co miesiąc można wygrać bon na 100 zł za recenzję. Nie chwaląc się dwa już takie zgarnęłam. Jednak ze wszystkich książek najbardziej lubię te, które mam za darmo :)).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...