wtorek, 25 maja 2010

Córka Krwawych Tom I Trylogii Czarnych Kamieni - Anne Bishop


W świecie Mrocznego Królestwa, przepełnionego zdrada i korupcją, zasady ustalają Krwawi - rasa czarownic i czarnoksiężników, których moc określają magiczne Kamienie. Przed ponad 700 laty czarownica sabatów Klepsydry ujrzała spełniająca się starożytną przepowiednię - nadejście Królowej w historii Krwawych, żywego mitu, Czarownicy, która posiadać będzie więcej mocy niż sam Wielki Lord Piekła. Przepowiednia zaczyna się spełniać...

Świetna. Super wciągająca. Doskonale skonstruowany świat. Serdecznie polecam. Już czytam tom 2.

7 komentarzy:

  1. Obecnie jestem na etapie poważnego przemyślania zakupu tej książki:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie ma o czym myśleć ;) Ja dzisiaj złożyłam zamówienie na 4 tom.
    Przy okazji polecam księgarnię selkar.pl - najlepsze ceny w sieci... sprawdziłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, jak jesteś tak zachwycona tomem pierwszym, to przy trzecim chyba oszalejesz z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :))) tym bardziej się cieszę. Nie ma to jak oszaleć z zachwytu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oszalałam przy czwartym. Historia Lucivara rozłożyła mnie na łopatki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak bardzo dobra jest ta trylogia. :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...