piątek, 18 marca 2016

Koszyczki ze sznurka bawełnianego - mięta z szarym - handmade

Wiosna się zbliża. W związku z tym postanowiłam wydziergać serię wiosennych koszyczków na drobiazgi. Najbardziej wiosenne wydaje mi się połączenie mięty z szarością. W tych kolorach będzie mój stół wielkanocny.
Poniżej na zdjęciach pokazałam koszyczki na drobiazgi, kosmetyki, bransoletki... co kto lubi, dzięki nim potrzebne rzeczy mamy pod ręką w estetycznym pojemniczku. Mniejsze koszyczki stosowane są do przechowywania kredek, długopisów na biurku lub w łazience na pędzle i inne kosmetyki. Te najmniejsze miętowe z przodu na zdjęciu poniżej, to ubranka na świeczki z biedronki, powstały klimatyczne lampioniki.
Więcej moich prac na FB NitkoweLove


Koszyczek na drobiazgi, kosmetyki i inne przydasie.
 
Koszyczek na drobiazgi, kosmetyki i inne przydasie.

Koszyczek na długopisy, kredki, pędzle kosmetyczne, tusze i inne kosmetyki

Koszyczek na długopisy, kredki, pędzle kosmetyczne, tusze i inne kosmetyki

Świeczniki, lampioniki. Element na mój wielkanocny stół. Ubranka na świeczki z biedronki. Jedna z nich jest już wypalona więc wkładam do szklaneczki po świeczce tealight i mam lampionik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...