wtorek, 3 lutego 2015

Kolejne hobby - chusta na drutach

Zdaję sobie sprawę z tego, że mnożą mim się te hobby, zamieniają jedne w drugie, ciągle coś mnie na maxa zajmuje, wciąga jak bagno.
Po kilkunastu latach wróciłam do robienia na drutach. Robiłam jako dziecko razem z babcią. To była poważana robota, nie tylko ubranka dla lalek... ale i dla siebie, swetry, rękawiczki, szaliki...
I niedawno tak mnie naszło. Poszukałam zakopane w czeluściach strychu druty... i się zaczęło.
Zrobiłam dwa kominy, dla siebie i dla córki. Sweter dla siebie. Odkryłam przy okazji jakie teraz są możliwości dane przez internet, nowe techniki, nowe nazewnictwo, nowe metody. Raj!

Niedawno skończyłam moją pierwszą w życiu chustę.
Wyszła piękna. Bardzo w moim stylu. Okazało się szybko, że też w stylu mojej przyjaciółki. Dzisiaj robię drugą... dla siebie ;)
Poniżej zdjęcie. Jestem pełna dumy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...