poniedziałek, 21 maja 2012

Czerwone Gardło - Jo Nesbo

Harry Hole, samotnik i alkoholik, a jednocześnie genialny śledczy, przypadkowo wpada na ślad przemyconego do Norwegii snajperskiego karabinu marki Märklin. Trop prowadzi komisarza w kręgi neofaszystów. Czy to przypadek, że starego hitlerowca znaleziono z poderżniętym gardłem w pobliżu miejsca, gdzie zbierają się neonaziści? Hole podejrzewa, że sprawa może mieć początek w czasach drugiej wojny światowej. Jednak morderca jest ciągle o krok przed nim. Zdaje się mówić: Jestem sędzią, ławą przysięgłych i katem" Nie powstrzymasz mnie.

Wg. tekstu wyżej... Harry był alkoholikiem... hehe nie zauważyłam. Widać mało spostrzegawcza jestem.
Czytał Tadeusz Falana. Nieźle czytał. Nie jest to mój ideał ale da się słuchać. Niestety grał na głosy.
Książka świetna. Wciągająca. Podobały mi się fragmenty z II wojny. Doskonale się słuchało. Serdecznie polecam. Za jakiś czas biorę się za kolejną pozycję Jo Nesbo.

2 komentarze:

  1. Mam słabość do Jo Nesbo. Nie próbowałam w wersji audio, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie znam twórczości Nesbo, chociaż jedna książka już czeka na przeczytania i doczekać się nie może :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...