sobota, 9 stycznia 2010

Zmierzch Twilight (2008)


produkcja: USA gatunek: Horror, Romans

Isabella Swan to szukająca swego miejsca w świecie, zagubiona nastolatka, cicha marzycielka. Kiedy poznaje przystojnego, błyskotliwego i intrygującego Edwarda Cullena nie zdaje sobie sprawy, że znajomość ta wstrząśnie jej życiem i zmieni je na zawsze. Zrealizowana z rozmachem historia o zakazanym, burzliwym i niebezpiecznym romansie młodego wampira i śmiertelniczki. W obsadzie wschodzące gwiazdy Hollywood. (opis dystrybutora)

Seans Canal+
I mnie dopadło. Nie czytałam książki... choć nie wykluczałam, że to zrobię, do kina nie poszłam bo chciałam najpierw książkę przeczytać. Grali go dzisiaj na Canal+ więc skorzystałam z okazji i obejrzeliśmy rodzinnie z nastoletnią córką (która wcześniej widziała drugą część w kinie). W sumie fajny. Jednak to film bardziej dla mojej córki niż dla mnie. Książki więc jednak nie przeczytam (chyba, że kiedyś razem z córką) a kolejne części filmu zobaczę jak zagrają w TV... też dobrze ;)
Pewnie gdybym dała się wciągnąć wcześniej... przed tą całą zadymą... to byłabym pod dużym wrażeniem... po raz kolejny przekonałam się, że lepiej za dużo nie oczekiwać bo nawet wybitna rzecz może budzić wątpliwości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...