niedziela, 3 sierpnia 2008

Tajemnica Brokeback Mountain (2005)

Osadzony w pięknych krajobrazach Ameryki, film opowiada historię dwóch młodych mężczyzn, których od pierwszego spotkania łączy nierozerwalna więź, dowodząca wiecznej siły miłości.(filmweb.pl)

Piękny film. Oberzałam go dosyć późno... 4 lata spóźnienia. Myślę jednak, że nic nie stracił na aktualności. Nie spodziewałam się, że tak mi się spodoba. Oby każda miłość była pokazana w tak piękny sposób... oby każda miłość była tak wielka.

1 komentarz:

  1. jolad6
    2008/08/04 18:39:48
    Ja ten film oglądałam chyba ze 2 lata temu, dla mnie to jeden z najlepszych filmów jakie w ogóle oglądałam. Wg mnie powinny go obejrzeć zagorzali przeciwnicy homoseksualistów- być może zmienią zdanie na temat homoseksualizmu.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...