poniedziałek, 30 maja 2005

Osobowość ćmy - Katarzyna Grochola


Ośmioro przyjaciół. Niby znają się jak łyse konie. Niby? Bo cierpią, błądzą, potykają się i upadają zanim po omacku, dojdą do najoczywistszej prawdy: w życiu liczy się tylko miłość i tylko ona pozwala dokonywać właściwych wyborów. Wszystko inne zawodzi. O czym przekonywałam Czytelników zawsze.
[Katarzyna Grochola]

Cudna książka, niestety skoro się ją zaczęło... trzeba było skończyć. Czytałam ją sobie dzisiaj na balkonie, grzejąc się słoneczkiem. Przed chwilą skończyłam. Pod koniec miałam trudności z czytaniem, oślepiały mnie łzy, których nie dało się powstrzymać. Ja wiem, że mam łatwość płakania, bo nawet na wiadomościach... ale książka jest naprawdę cudna, dla kobiet i facetów. Zupełnie inna niż przygody Judyty... choć i te były świetne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...