środa, 13 kwietnia 2011

Stosik 17


Nazbierało się. Niby nie kupuję książek... więc skąd ten stos?

No więc jedziemy od góry:
1. Ursula K. Le Guin - Czarnoksiężnik z Archipelagu - pożyczka od koleżanki
2. Pearl S. Buck - Ukryty kwiat - za grosze w Biedronce
3. Zoja - Wszystkie jesteście niewierne - za grosze w taniej książce - przechodziłam i zajrzałam
4. Pearl S. Buck - Peonia - za grosze w taniej książce - przechodziłam i zajrzałam
5. Dawid Nicholls - Jeden dzień - od Świata Książki
6. zaplątała się z poprzedniego stosu :)
7. Karpowicz - Balladyny i romanse - dostana od koleżanki - do przekazania dalej w świat
8. Pearl S. Buck - Dom w ruinie - pierwsze odwiedziny w Matrasie w moim mieście... za 4 zł
9. Bernard Cornwell - Wagabunda - wygrane u Kalio - Dzięki wielkie :)
10. Kelly Keaton - Z ciemnością jej do twarzy - od Wydawnictw Znak - już uprowadzona przez mą nastoletnią córkę.

No prawie nie kupuję... takie za gorsze to się nie liczą ;)

6 komentarzy:

  1. z powyższego stosu czytałam tylko "Wszystkie jesteście niewierne", dobra pozycja, polecam.
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie zakupy w matrasie, mają naprawdę sporo przecen, a stosik wypasiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem recenzji Karpowicza :)
    Świetny stos :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoł! Bardzo duży ten twój stos. Jak znajdujesz czas na czytanie? Bo żeby to przeczytać, to trzeba sporo czasu XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa "JEdnego dnia", kusił mnie już nie raz w księgarni... Czekam na Twoją recenzję:) Pozdrawiam! nenneke.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam na początek Corwella - on nie pisze historii, tylko pisze historią. ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...